joi, 28 iulie 2011

Am ajutat 2 morti....

Nu-mi amintesc sa va spun exact de unde am auzit aceasta poveste,insa cred ca e destul de interesanta. Un tanar se intorcea de la treburile lui,cand pe un drum cam pustiu ,vede un batran si o batrana facand semn cu mana. Tanarul opreste binevoitor si se ofera sa ii duca pe batrani acasa ,mai ales ca trecea prin satul lor. Cand ajung la destinatie,la insistentele lor ,coboara pentru a servi o cafea. vorbesc una alta apoi tanarul se hotaraste sa plece. Iese din casa iar cand ajunge la masina isi da seama ca si-a uitat cheile inauntru. Se intoarce insa poarta era inchisa.
Incepe sa bata in poarta sa strige ,dar nici un raspuns. In sfarsit dupa ceva timp iese un vecin.
-Ce e domnule,ce s-a intamplat de strigi asa? 
la care tanarul raspunde ca si-a uitat cheile si acum nu ii mai raspunde nimeni.
-Domnule,pleaca de aici altfel chem politia. Casa asta este pustie de multi ani,au locuit doi batrani dar au murit si nu locuieste nimeni.
Tanarul speriat ii spune tot ce s-a intamplat,iar impreuna cu acel vecin au spoart incuietoarea si au intrat in casa. La masa la care a stat,erau 3 cesti de cafea. Dinre-una,cea din care bause baiatul,inca iesea abur,iar in celelalte 2 ,zatul de cafea era mucegait. Cheile erau exact unde le lasase. In rest ,doar urmele pasilor lui pe podeaua prafuita...

13 comentarii:

  1. Mu e asa de înfiorătoare dar titlul este infricosatorrr

    RăspundețiȘtergere
  2. cafeaua aia nu era buna dar am baut deorece nu am vrut sa ii fac sa se simte penibili

    RăspundețiȘtergere
  3. salut am citit aceasta postare la 12 noapte si mam kak pe mine iti multumesc ca ai postat asta !!!!!!

    RăspundețiȘtergere