joi, 28 iulie 2011

Drum spre casa....

salut o sa va spun o poveste care mi-a povestit-o bunica mea
Bunica mea cand era mica cam pe la 5-6 ani (nu-mi amintesc ca mi-a zis-o de mult)pleca cu parinti la diferiti vecini din sat aproape in fiecare noapte normala de iulie asa s-a si intamplat cand intr-o seara a plecat cu parinti ei la un vecin care statea aproape la marginea satului au discutat ce au discutat.
Noaptea pe la 2 cand au plecat era destul de rece pentru o noapte de iulie.
Totusi au plecat de la acel vecin si in drum spre casa la vreo 2-3 minute de cand au plecat de acolo au aparut aceste "chestii"
Numite Mirese totusi toti s-au speriat inafara de bunica mea mica fiind a vrut sa o intrebe pe mama ei strabunica mea ce sunt dar aproape instantaneu mama ei i-a pus mana la gura 
Bunica mea nu stia dc si a incercat sa ii ia mana de la gura chiar dak miresele zburau pe deasupra lor dupa inca 2 minute au disparut ca si cum n-ar fi fost acol0 bunica mea a intrebat-o pe mama ei ce erau acelea si ea i-a spus ca erau mirese 
si nu avea voie sa vorbeasca deoarece ramanea muta si in 7 zile murea bunica mea s-a speriat si nu a mai spus la nimeni pana la mama mea si la mn
Eu prima oara nu am crezut pana am auzit aceasi poveste cand m-am dus la tara atunci mi-am dat seama ca a spus adevarul aceasta poveste mi-a fost spusa de bunica mea 

Si akuma o poveste spusa de bunica mea din partea tatalui care are 90 de ani azi 
ea mi-a spus aseara o poveste la 1 dimineata cand eram doar eu cu ea 
A fost odata un barbat care ii murise de curand mama el statea in fata porti singur noapte cand isi aude numele
si spre prostia lui a raspuns si in acel moment a paralizat eu prima oara cand am auzit am ramas intepenit mai ales ca era noapte si eu sunt un pic fricos
si ea mi-a spus ca acel barbat a murit in chinuri groaznice in urma cu 30 de ani lla varsta de 89 de ani (a avut 20 cand a ramas paralizat)totusi picioarele lui au fost amputate la fel si maineile asa ca ramasese decat trupul de el
acestea sunt 2 povesti adevarate auzite de la bunicile mele :>

9 comentarii:

  1. Sa va spun si eu o poveste. Aveam 12 ani. Eram in clasa a saptea . Ajunsesem de la scoala si gasesc pe masa din camera de zi un bilet de la mama. Imi spune ca plecase pana la Bucuresti si ca se va intoarce ziua urmatoare. Fiind vineri m am decis sa chem niste prietene sa doarma la mine in seara aceea. La un moment dat am inceput sa spunem povesti de groaza. Una dintre fete mai mare cu un an decat mine nea povestit cine locuia in casa aceasta inainte sa ma mut eu cu parintii mei. Spunea ca in 1991 locuia un barbat de varsta medie care avea probleme mentale. El s a indragostit de o femeie foarte frumoasa cu parul brunet si ochii albastri. Si ea la toate incercarile lui de a cereo in casatorie ea nestiind ca are probleme si ar putea fi in pericol a acceptat. Dupa cateva zile de la casatoria celor doi barbatul a ajuns beat acasa. Incepe sa isi bata fara mila sotia apoi ia un cutit si o ucide. El a lesinat. Cand sa trezit si a dat seama ce a facut. A incercat sa ascunda trupul si urmele de sange. Cand ii priveste fata a vazut ca ochii ei erau deschisi si nu mai erau albastri, erau negri. Noaptea ingroapa trupul femeii in gradina nimeni nestiind de ce s a intamplat. La miezul noptii devine destul de agitat incepand sa dea cu pumnii in pereti. Deodata se aude scartaitul usor al usii din fata care se deschidea. El se duce sa vada cine este dar nu vede pe nimeni. Jos vede cum un sir de sange venea din gradina pana in casa. El se sperie si se duce sa caute un cutit. Deodata se intoarce cu spatele si vede trupul lipsit de viata al sotiei sale care il ucide. Urmatoarea zi vecinii ingrijorati gasind usa din fata deschisa intra sa vada daca nu cumva s a intamplat ceva. Ei il gasesc pe barbat fara suflare si plin de sange impreuna cu trupul sotiei lui. Eu nu m am speriat de aceasta poveste chiar daca imi spunea ca este adevarata. Se facuse tarziu si am adormit toate. Deodata auzim scartaitul usii din fata, am tresarit toate speriate. M am dus eu sa vad cine este crezand ca poate ar fi venit parintii mei acasa, dar nu era nimeni. Aprind toate becurile din hol si observ urme de sange pe podea. Am tipat foarte tare si prietenele mele au venit sa vada ce este si vazand si ele sangele de pe podea au inceput si ele sa tipe. Usa din fata se inchide brusc. Se aud din bucatarie urme de pasi apropiindu se. Noi fugim discret la etaj si ne am ascuns fiecare intr un loc din dormitorul parintilor mei. Usa se deschide. Eu eram in sifonier cu una din prietene care mi a spus de acea poveste. Noi ne uitam cine intra in dormitor printr o crapatura de la sifonier. Vedem o femeie inalta bruneta si cu ochii negri. A vazut si prietena mea si in telefon a scris'' ti am spus ca este adevarat''. Lacrimile incepura sa se formeze in ochii nostri. In spatele perdelei negre si lunga pana jos se ascundeau celelalte doua prietene. Una dintre cele doua incepuse sa planga iar fantoma se apropie de perdea si le gaseste. Ea le omoara pe cele doua. Apoi se apropia de sifonierul in care eram noi dar din fericire rasarise soarele iar femeia disparuse. La fel si prietenele noastre. Dupa ceva timp au venit si parintii mei si cu lacrimi in ochi le povestim totul. Ei se decid sa vanda casa si sa ne mutam undeva departe de locul asta. Dupa o luna primesc un telefon,era prietena mea imi spunea ca celelalte prietene au fost gasite in lacul din apropierea satului. Zicea ca cea mai mica avea in mana o poza a unei femei brunete cu achii albastri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vedeti ca vine SoWTF sa citeasca, daca nu ii place povestea va inchid pagina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Blue Titanium Cerakote - Tioga Springs, CA - Titanium Arts
    titanium daith jewelry shop › blue-titanium-s › shop › blue-titanium-s Find our selection of T-C Cerakote T-C Cerakote oakley titanium glasses from TITanium implant grade titanium earrings Arts. Browse our wide selection of quality ceramic furniture powerbook g4 titanium and decor items for sale today! Rating: 4.5 21 infiniti pro rainbow titanium flat iron reviews $21.99 In stock

    RăspundețiȘtergere