vineri, 29 iulie 2011

Cineva este inca acolo si ma priveste....

all eu sunt un baiat din jud alba si vreau sa va spun o poveste de groaza reala in totalitate.
Intr-o zi parinti mei au plecat la o nunta in familia si trebuiau sa se intoarca a doua zi,iar eu trebuia sa raman acasa sa ingrijesc casa.La inceput mam bucurat pt ca orice copil cand e sigur acasa poate sasi faca de cap asa ca miam invitat niste prieteni si nush din ce motiv am ajuns sa vorbim despre fantome si alte chesti in care nu credeam.Si eu leam povestit ca chiar in casa in care stau eu si cu parinti mei se spanjurase bunicul meu ceea ce e adevarat mia zis tata.Dupa ce au plecat imi era putin frica dar mam pus in pat pt ca era deja tarziu si am adormit.M-am trezit noaptea pe la 03:15 si am vazut ca becul din ceailalta camera era aprins putin speriat am intrat in camera sa vad ce se intampla dar nu era nimeni acolo nu am mai verificat usile deoarece stiam ca nu avea cn sa intre .Apoi m-am pus in pat si am adurmit m-am trezit foarte foarte speriat pe la vreo04:00 nush din ce pricina dar imi era foarte frica de ceva.M-am ridicat in picioare si am simtit ca cineva raspira la ceafa mea si umbla pe langa mn (si acum ma trec sudori cand mah gandesc)apoi am iesit afara in fuga.Am stat in curte si mah uitam la geam poate vad sau aud ceva si dintr-o data perdeaua sa dat la oparte ca si cand cineva vrea sa se uite la mn.Atunci am incremenit si am stat toata noaptea afara in frig pt ca era primavara si era mai rece.Nu am avut curaj sa intru in casa sa mah inbrac.Spre dimineat au aparut parinti mei si leam spus dc stau afara ,dar nu mau crezut spunandumi ca miam imaginatdar eu stiu ce sa intamp[lat si numai eu stiu prin ce spaima am trezut.De atunci caut siteuri dinastea cu povesti de groaza si m-am logat pe acest site pt ca simteam nevoia sa spun cuiva ce mi sa intamplat.Treaba voastra dac credeti dar eu stiu ca e adevarat absolut tot

41 de comentarii:

  1. Ciudat...eu cred...mie mi se întâmpla ca in fiecare seara simt pe cineva cum sta lângă mn ...😳

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu cand noaptea sunt single, ma trezesc la 03:15

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu te cred......mereu mi se intampla cate ceva straniu .....

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu te cred......mereu mi se intampla cate ceva straniu .....

    RăspundețiȘtergere
  5. Man on camera care a murit fratele meu mai mic simti ca se uita cinevâa la tine toti care au intrat in acea camera au spus asta unii au intrat si au spus ca nu vor mai intra nici o data eu m-am obisnuit cu sentimenrtul chiar daca noaptea cand dorm aud sunete din acea camera simt si aud ca ma striga cineva pe nume dar mie frica sa raspund

    RăspundețiȘtergere
  6. Cine stie poate sa fie adevarat ..doar ca am avut o istorie si eu de groaza poate ca asa o public voi vedea ,bravo aproape ca am crezut

    RăspundețiȘtergere
  7. Uni sun Sceptici alti nu au curaj sa recunoasca exista si un sambure de adevar

    RăspundețiȘtergere
  8. Uni sun Sceptici alti nu au curaj sa recunoasca exista si un sambure de adevar

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred pentru ca mie mi sau întâmplat mai multe

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu poate e adevarat!
    Da poate.......
    Nu stii niciodata ce ti se intampla!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Uneori mintea omului face mare caz din nik.Se poate nu spun că minți.Mi s-a întâmplat.dar nu bag în seamă și pun muzică iar dacă tot așa e chem pe cnva la mn(mai mare decât mn)

    RăspundețiȘtergere
  12. Uneori mintea omului face mare caz din nik.Se poate nu spun că minți.Mi s-a întâmplat.dar nu bag în seamă și pun muzică iar dacă tot așa e chem pe cnva la mn(mai mare decât mn)

    RăspundețiȘtergere
  13. Gramatica e gratis... Ar trebui sa o folosești....

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe tiñe te marcheaza pe viiata toate!:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. boss si eu am mai simtit ca sunt urmarit noaptea pe afra chiar daca nu e nimeni sau ca ma priveste mereu cineva chiar si la mine in casa si eu stau la bloc...LA ETAJUL 4 pana am avut impresia ca imi vad bunicul in oglinda noaptea nu se vedea bine dar stiu ce am vazut...eu unul te cred

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti analfabet rau sa mor io.Si sa strigi bunicu de trei ori la 12 noaptea cu 12 lumanari si sa vezi ca vine ma-ta si iti spune sa te duci la culcare ca maine ai ore.

    RăspundețiȘtergere
  17. Exista explicatii pentru orice.
    Suflatul in ceafa poate fi un curent de aer, lumina probabil ai uitat-o aprinsa, la perdea inca ma mai gandesc la o explicatie, simteai ca cineva te urmareste din cauza instinctului ce te facea mai atent.
    Probabil vei spune ca stii ce ai vazut si ca nu am dreptate, dar cand lucruri de genul asta se intampla mereu deoarece corpul tau reactioneaza la lucruri neobisnuite ca fiind pericol...

    RăspundețiȘtergere
  18. Povestea asta face cat 0 diacritice cplm

    RăspundețiȘtergere